23948sdkhjf

Hemfrid lanserar funktion för webbaserad bokning

Hemfrid lanserar en ny funktion för direktbokning på sin hemsida. Som första aktör i branschen presenterar Hemfrid en komplett köpprocess från beställning till utförande. Det går att boka tjänster 24 timmar om dygnet, för tjänster som utförs 24 timmar senare.
- Vi vet att allt fler efterfrågar den här typen av snabb service online. Med Hemfrid Direkt är det enklare än någonsin att köpa hushållsnära tjänster, säger Karin Friis, marknadschef på Hemfrid. Den som till exempel vill beställa en fönsterputs eller en flyttstädning kan fylla i sina uppgifter och göra beställningen direkt och få en snabb leverans från oss.

- Hemfrid var först ute i vår bransch och vi ser det som naturligt att vi också tar täten med att utveckla enkla, digitala bokningsfunktioner. Vi jobbar ständigt med att underlätta för människor i vardagen, och det här är ett sätt att nå fler och ge snabbare service, säger Åsa Andersson Antelli, VD på Hemfrid.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063