23948sdkhjf

Här är Europafederationens nya identitet

EFCI firar 30 år med nytt namn, ny sajt och ny logotype.

Nytt namn, ny webbadress och ny image. EFCI har firat sitt 30-årsjubileum med att presentera en ny uppdaterad identitet.

European Federation of Cleaning Industries, EFCI, bildades 1988 för att bli den europeiska rösten för städ- och facilityindustrin. Sverige representeras av Almega som är en av de nationella yrkesorganisationerna från 15 EU-länder som är medlemmar i EFCI. Tillsammans representerar de 240 000 företag med över 3,6 miljoner anställda.

Vid firandet i Bryssel avslöjade EFCI-presidenten Yvan Fieremans och EFCI-chefen Isabel Yglesias den 30-åriga organisationens nya namn och identitet: The European Cleaning and Facility Service Industry.

– Städning är kärnan i vår verksamhet och våra historiska rötter, men EFCI behöver följa med marknadens utveckling och stå redo för vår industris framtid, sa Yvan Fieremans. 

EFCI har samtidigt lanserat en ny tillhörande logotype (se bilder) och en ny webbsajt: www.efci.eu

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063