23948sdkhjf

Miab ska visa mer omtanke

Miab ska bli ett tydligare familjeföretag. Med en ansiktslyftning ska det familjära göras synligare. Ambitionen är att både kunder och personal ska förknippa företaget med begreppet omtänksamhet.
Den 1 mars ändrade företaget Miab/NCA namn till kort och gott Miab.

Namnförkortningen är bara ett av många steg i en pågående förändringsprocess, säger företagets vd Thomas Olsson.

– Det bottnar i att vi vill skapa en kultur av stolthet i bolaget. En positiv spiral som ska kännas hela vägen ut till kunderna.

 Hur ska det gå till?

– Det har...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078