JLL och Circles startar Work smart
I jakten på nya hyresgäster inser allt fler fastighetsägare värdet av att kunna erbjuda mer än bara lokalyta. Ett sätt för att hålla sig attraktiv på marknaden kan vara att erbjuda mervärden i form av utökad service eller ett serviceutbud i fastigheten. Trenden visar sig extra tydligt när en av landets ledande fastighetskonsulter, JLL, valt att visa Circles som en del i aktivitetsbaserade arbetsplatser - WorkSmart.
- Vi är oerhört glada att JLL delar våra uppfattning kring hur de mjuka värdena kan komma att spela en viktig roll i utvecklingen av framtidens kontor. Vi ser ett ökat behov och intresse för Circles tjänster på marknaden och detta visar återigen att vi erbjuder en tjänst som verkligen ligger rätt i tiden - säger Niclas Bardh, försäljningschef på Circles.
Via Circles virtuella concierge kan hyresgästerna ta del av en rad med tidsbesparande tjänster som kan nyttjas i fastigheten såsom; kemtvätt, skomakeritjänster, knivslipning, skrädderi, butlertjänster, inköp av presenter och mycket mer. Via Circles kan du även få hjälp på hemmaplan med både städ, trädgårdshjälp, fönsterputs, barnpassning osv.
- Som ett av de ledande företagen inom utvecklingen av arbetsplatsstrategier – ”WorkSmart” behöver vi uppmärksamma våra hyresgästers behov på flera olika plan. Vi ser hur Circles tjänsteutbud kan bli ett komplement inom vårt erbjudande. Vårt mål är att skapa en modern arbetsplats som bidrar till effektivitet och arbetsglädje, där även tjänster som hjälper till att skapa bättre balans mellan arbete och fritid kan komma att bli en viktig pusselbit i framtida projekt – säger Marie Olofsson på JLL.