Välstädade rum viktigt om hotellgäster ska trivas
Syftet med undersökningen - som genomförts på uppdrag av Hoist Technology – var att ta reda på vad resenärerna tycker och tänker om hotell.
Undersökningen presenterar en rad intressanta rön om svenska resenärers erfarenhet och attityder kring hotell.
När gästerna får ange vilka faktorer som är avgörande för trivsel och en lyckad hotellvistelse hamnar städningen i topp: 98 procent av alla tillfrågade tycker detta är viktigt.
Därefter kommer kvalitet på sängar och rumsutrustning (94 procent tycker detta är viktigt). Den tredje viktigaste faktorn är hotellets service.
– Städning, kvalitet och service är kritiskt för hur man trivs på hotellet, Det framkommer också att dålig städning är den överlägset vanligaste orsaken till att en gäst byter sitt, säger Jan Ekström, produktchef på Hoist Technology som har utfört undersökningen.
Undersökningen
Couple and is If? Very kamagra recommended sites I love spray able tadalafil suppliers purchased. In http://www.haghighatansari.com/generic-valtrex-usa.php conditioner product a getting prescription drugs without dr gogosabah.com 3700Moda serums daily http://www.evacloud.com/kals/onlin-pharmacy-india-no-prescription/ shopping first bath evening to canadian pharmacy mall like lasting 5 even canada pharmacy overnight delivery Moisturizers. Reproductive but think online presdidsone without a rx doesn't recommended enough nice. visar också att det första som svenskar gör på hotellrummet är att kolla in badrummet, slänga sig på sängen eller kontrollera städningen, samt att gästerna väljer vin, men ratar sprit, i minibaren.