Inspira börjar utbilda vakter i rollen som servicegivare
Inspiras breddade koncept med samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice utvidgas med ännu ett spår. Inspira Bevakning lanserar en helt ny sorts utbildning för ordningsvakter. Nyckelorden är service och värdskap.
- I en tid när varor och tjänster kan kopieras blixtsnabbt, finns det bara sak som är unikt, det som händer i det personliga mötet mellan två människor. Det kan vara mellan personer inom ett företag eller vid möte med kund och omvärld. Det företag som aktivt kan skapa positiva möten i alla lägen är vinnare! Säger Thord Nossborn, VD på Affärskraft
Inspira Bevakning vill ta bevakning ett steg längre och har valt denna utbildning som arbetsmodell för att utveckla servicen och erbjuda ett ökat värdskap på våra uppdrag genom våra ordningsvakter. På handelsplatser handlar bevakningen om så mycket mer än att hålla ordning, vi vill också finnas där genom ett tydligt värdskap där vi visar att vi gärna hjälper till i andra frågor.
Våra duktiga ordningsvakter försöker fånga upp kunderna på handelsplatserna när de behöver hjälp, istället för att alltid vänta på frågan. Detta är något som vi tror att både kunden och kundens kund upplever som positivt.
- Den här utbildningen passar verkligen Inspira Bevakning och den bevakning vi vill förknippas med idag perfekt. Vi vill göra det lilla extra och tror att detta är något som kommer att bidra till hela shoppingupplevelsen. Säger Joakim Markovits, VD på Inspira