23948sdkhjf

Förenade väljer Avista för vässad kvalitetssäkring

Förenade Service startar samarbete med Avista Time om ett system förkvalitetssäkring och uppföljning på ett av Förenades stora kundobjekt iRegion Syd.

- Vi är glada att tillsammans med Avista hittat en lösning som gör att vi ytterligare stärker vår position inom Facility Management och som kommer att ge oss en högre kvalité på våra tjänster och att vi kommer närmare våra kunder, säger Marco von Peltzer, VD i Förenade Service. - Den tjänst som var avgörande för Förenade Service var vår INSTA 800 modul som innebär att Förenade Service kan effektivisera sin verksamhet både vad det gäller att ta bort pappershantering öka kvalitén samt utföra jobben snabbare genom att allt rapporteras från en mobiltelefon” kommenterar Magnus Maurex, grundare av Avista Time AB. - Under hösten/vintern kommer vi att identifiera ytterligare nyckelkunder och se hur vi på bästa sätt kan implementera systemet som skall medföra att vi når vår ambition att vid årsskiftet 2012/13 vara Sveriges bäst utbildade FM företag. - Kvalitet handlar i Servicebranschen om att ha fokus på detaljer och vi skapar jämn kvalitet genom RÄTT rutiner, metoder och materialval och Avistas system är ett verktyg för att nå detta mål är, framhåller Marco von Peltzer.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125