23948sdkhjf

Firar 80 år med ny identitet och sajt

Tvättutrustningsspecialisten Podab firar 80 år i år med att lansera en ny varumärkesidentitet och uppdaterad design på produkterna. Bland annat uppdateras designen på torkskåpen för att bättre harmonisera med resten av produktserierna.

– Att fira 80 år är en viktig milstolpe för oss på Podab, och vi ser fram emot att fortsätta vår resa med ett varumärke som speglar vår utveckling och framtidsvision, säger Jimmy Nilsson, vd, i en kommentar.

– Den nya identiteten är både modern och inbjudande, och den hjälper oss att skapa ett enhetligt och starkt varumärke för framtiden.

Förutom ett enhetligt uttryck på sortimentet passar 80-åringen  även på att lansera en ny hemsida där aktören erbjuder tvättmaskiner, torktumlare, torkskåp och produkter till torkrum samt bokningssystem och tillbehör till kunder som bostadsrättföreningar, flerbostadshus,  brandstationer och städsektorn.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094