”Det finns ett stort intresse även från den professionella städbranschen”
På tio månader har den svenska agenturen Retail Bros, som drivs av drivs av Jonas Svensson och Hamzii Hariri lyckats sälja över en miljon enheter av Pink Stuffs städpasta The Miracle Cleaning Paste. Fler lanseringar inom städ och rengöring väntar.
Det kallas CleanTok på Tik Tok och har vid sidan av intresset för heminredning växt som en jättetrend på sociala medier och allt fler laddar upp städvideor och städtips. Intresset för produkterna har förutom på Tik Tok även varit stort på Instagram. Ett intresse som i sin tur drivit försäljningen inte minst digitalt via e-handlare som Lyko och Apot...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration