23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Hantera hela kundresan i Tengella för maximal kontroll & kundnöjdhet!

I Tengella kan du hantera hela kundresan, från att kunden gör en offertförfrågan till att fakturan för utförda tjänster ska bokföras. Genom att samla hela kundresan i ett system så minimerar och förenklar ni inte bara er administration, ni får framförallt en ökad kontroll då ni hanterar varje steg i samma system vilket bidrar till både ökad kundnöjdhet och samtidigt ökad lönsamhet.

Tengella är det branschledande affärssystemet för städ & servicebranschen. Systemet är framtaget i över 10 års tid i nära samarbete med hundratals städbolag för att täcka just ert verksamhetsbehov för en bättre vardag.

Vår styrka är vår funktionsriklighet som täcker alla behov ett städföretag har kombinerat med attraktiva licenspriser.

Funktionerna som ingår i Tengellas standardlicens ger er ett komplett affärssystem för en enklare administrativ vardag. 

Vi har samlat alla verksamhetsnära funktioner i ett system för att ni snabbt och enkelt ska kunna hantera både personal och kunder på ett kontrollerat och överskådligt sätt.

I Tengella har vi därför flertalet funktioner som är framtagna för att bidra med ökad kundservice och kundnöjdhet: 

1. Med Tengellas digitala kvalitetskontroller och avvikelsehantering kan ni effektivt jobba med förbättringar kring era tjänster och ta fram snittbetyg som visar vad som behöver förbättras i städningen hos kund. Med avvikelsehanteringen i Tengella har ni möjlighet att dokumentera och få underlag för de brister och förbättringar som upptäcks på utförda tjänster. 

2. Genom vår mobilapp Mina Städtjänster kan ni erbjuda era privata kunder utökad service samtidigt som ni sparar mycket administrativ tid då ni delar information med kunden i realtid direkt i appen. Era kunder laddar ner appen Mina Städtjänster där appar finns och loggar in med Mobilt BankID. 

Den webbaserade kundportalen fungerar på liknande sätt som mobilappen men skillnaden är att denna kan ni erbjuda både mot era företagskunder likväl som era privata kunder. Kundportalen kan ni då länka till från er hemsida alternativt att ni bäddar in portalen i er egen hemsida.

3. Med Tengellas Onlinebokning för offert och bokningar så kan era kunder i några få steg göra både offertförfrågan samt bok­ning via er hemsida. All information kopplat till kundens städuppdrag skickas sen automatiskt till Tengella, där ni enkelt sen schemalägger samt fakturerar för uppdraget. 

4. Tengellas ärendehantering hjälper er att få full kontroll på alla kundserviceärenden och kundkommunikation som kommer in från hemsida, telefon och email genom att ni har allt samlat på ett och samma ställe. Ni kan även integrera Ärendehanteringen till en Tengellas kundportal eller mobilapp Mina Städtjänster.

5. Tengellas SMS-tjänst har flera olika användningsområden som möjliggör kommunikation med både personal och kunder på ett enkelt sätt. Ni kan både skicka manuella sms i samband med av- eller ombokningar likväl som att ni kan automatisk sms-avisering till kunder inför kommande uppdragstillfällen.

Är ditt företag intresserad av att veta mer om Tengellas kundservicefunktioner och få en inblick i vad Tengella kan göra för er?

Kontakta oss idag för att få veta mer genom att klicka här eller maila oss på demo@tengella.se så kontaktar vi dig!

Hälsningar,

Teamet på Tengella

Tengella AB
Norra Kungsgatan 3
803 20 Gävle
Gävle kommun
Sverige
VAT nummer: SE5567040158

Kontaktperson

Isabella Adolfsson
Sälj & Marknadschef
+46 0733705974 isabella.adolfsson@tengella.se

Sänd till en kollega

0.032