Förbättra era marginaler med städ & servicebranschens affärssystem
Genom att förenkla och effektivisera företagens administration möjliggör Tengella inte bara tidsbesparingar utan även verksamhetskontroll och ökad lönsamhet från offert hela vägen till fakturering.
Tengella hjälper er verksamhet att uppnå ökad lönsamhet och möjligheten att växa på ett hållbart sätt genom att ni får kontroll på lönsamhet och budget i flera steg.
Genom att samla hela den operativa verksamheten i Tengella så får du insyn i verksamhetens kostnader och intäkter för både resurser och kunder vilket gör att ni kan lönsamhetsoptimera på detaljnivå.
Med systemets processbaserade arbetsflöden så skapas struktur i verksamheten som förenklar administrationen och sparar tid.
Systemet är framtaget i över 10 års tid i nära samarbete med hundratals städbolag för att täcka just ert verksamhetsbehov för en bättre vardag.
Med över 400 st företag som nöjda användare har Tengella en avgörande roll i att digitalisera städbranschen.
Tengella har genom åren hjälpt hundratals företag på sin resa mot en lönsammare verksamhet genom att effektivisera och förenkla alla administrativa processer kopplat till kunder, personal, schemaläggning och tidrapportering.
Med Tengella som affärssystem får företaget ett funktionsrikt och pålitligt system som är branschanpassat för hela städ- och servicebranschen. Systemet är därmed framtaget för både stora och små verksamheter med varierande verksamhetsinriktning. Tengella är därför ett flexibelt affärssystem som både stödjer verksamheter inom hushållsnära och RUT, likväl som verksamheter vars inriktning är mer mot företag och lokalvård.
Är du intresserad av att veta mer om vilka effekter Tengella kan göra för dig och din verksamhet?
Kontakta oss redan idag genom att klicka här eller maila oss på demo@tengella.se
Hälsningar,
Teamet på Tengella