Vi kan schemaläggning och tidrapportering för städbranschen!
Tengella är den branschledande leverantören i Sverige av affärssystem för städ- och serviceföretag med fokus på schemaläggning och tidrapportering. Hjärtat i hela systemet är den lättanvända och funktionsrika schemaläggaren som stödjer alla vardagens snabba kast och förändringar effektivt.
I Tengellas schemaläggare finns det en rad olika funktioner för att hantera alla tänkbara scenarios och utmaningar ni som verksamhet kan tänkas ha kopplat till schemaläggning.
Oavsett om ni behöver hantera av eller ombokningar, frånvaro eller andra personalförändringar så gör ni detta på ett snabbt och enkelt sätt.
Exempel på funktioner:
- Schemalägg med valfria datum, olika frekvenser, olika antal personer
- Drag & släpp funktion för enkel och snabb förändring i schemat på enstaka uppdragstillfällen
- Funktioner för att hantera mera omfattande förändringar i schemat tex byte av frekvens eller avbokning av flera uppdragstillfällen under en längre period.
- Automatisk funktionalitet för att ta fram bäst lämpad person baserat på väldigt många kriterier och kombinationer av dessa
- Frånvarohantering vid t ex sjukdom och semester inkl. stöd för att hitta ersättare
- Möjlighet till SMS-avisering för att snabbt informera personal eller kund vid av- och ombokning
Förutom dessa funktioner så säkerhetsställer ni samtidigt att schemaändringen uppdateras direkt i personalens mobil samtidigt som förändringen uppdateras i personalens tidrapport som ger er underlag för kundens fakturaunderlag och personalens lön.
Är ni intresserade av att se över hur ni kan optimera er schemaläggning? Eller hur ni kan minimera och optimera restiden mellan era uppdrag?
Kontakta oss idag för att få veta mer genom att klicka här eller maila oss på demo@tengella.se
Hälsningar,
Teamet på Tengella